sobota, 10 czerwca 2017

Turkus i szmaragd…

…, czyli dwie wizytowe sukienki letnie dla dziewczynki w wieku szkolnym.




Pierwsza sukienka uszyta została z elastycznej satyny w kolorze błękitu wpadającego w turkus. W górnej części sukienki podszewkę skroiłam z tej samej tkaniny, a dół pozostawiłam bez podszewki. W dolnej części sukienka jest lekko asymetryczna, czyli przód jest nieco krótszy od tyłu.






Druga sukienkę uszyłam z tzw. dzianiny wafelkowej, czyli tłoczonej w delikatny wzorek. Dolna część skrojona jest z pełnego koła i połączona z częścią górną poniżej talii. Dekolt ozdobiłam różyczkami wykonanymi ze zwykłej dzianiny t-shirtowej.








Obie sukienki uszyłam na miarę, z własnoręcznie wykonanej formy.


4 komentarze:

  1. Sukienki idealne na lato , podoba mi się aplikacja z kwiatków przy dekolcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ostatnio spodobały mi się tego typu ozdoby.

      Usuń
  2. Obie sukienki bardzo mi się podobają. A kwiatki przy dekolcie dodają uroki

    OdpowiedzUsuń