środa, 15 lutego 2017

Róże i inne kwiatki…

Zimę mamy w pełnej krasie, więc trudno się dziwić, że coraz więcej osób zaczyna nieśmiało przebąkiwać o swojej za wiosną tęsknocie. Ja również się do nich zaliczam i z utęsknieniem rzeczonej wiosny wyglądam. A żeby poczuć się choć odrobinę bardziej wiosennie stworzyłam sobie kwiatową kolekcję, jeszcze zimowych, bluz.  


Jako pierwsza wystąpi bluzka z przepięknej różanej dzianiny zaprojektowanej i wyprodukowanej przez moje koleżanki z Szyciologii J







Pozostałe bluzy powstały już z zupełnie zwyczajnych dzianin dresowych, ale za to ozdobiłam je własnoręcznie wykonanymi materiałowymi kwiatkami. Niezastąpionym źródłem inspiracji i instrukcji ich wykonania jest oczywiście Pinterest, od którego ostatnio trudno mi się oderwać.




















Koniecznie muszę jeszcze nadmienić, że wszystkie bluzy powstały na podstawie również własnoręcznie przeze mnie skonstruowanej formy na miarę. W fascynujący i niezwykle wciągający świat konstrukcji odzieży wprowadziła mnie Karolina z Maszynerii, na prowadzonych przez siebie kursach, które niniejszym serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz