piątek, 20 stycznia 2017

Komiksowych snów…

Dawno, dawno temu, z zamysłem uszycia niepowtarzalnych koszulek chłopięcych, zakupiłam kilka wersji t-shirtowej dzianiny we wzór komiksowy.  Zakupiłam, zachwyciłam się zarówno jakością dzianiny, jak i atrakcyjnością wzorów i…  … odłożyłam na półkę. Później kilka razy przymierzałam się do szycia, ale jakoś nie miałam przekonania…




A tymczasem Wielki rósł i niespodziewanie przeistoczył się w bardzo wymagającego, co do zawartości swojej garderoby nastolatka, z jasno sprecyzowaną wizją tego co też ma się w niej znajdować.
I tak moje nieśmiałe przypuszczenia, że koszulki we wzór komiksowy niekoniecznie spełnią jego wyśrubowane kryteria, stały się faktem. Jednocześnie jednak zaświtała w mojej głowie myśl, że przecież zamiast t-shirtów mogę zmajstrować fantastyczne piżamki, na które w szafie Wielkiego właśnie powstał deficyt.
Od pomysłu szybciutko przeszłam do realizacji, żeby przypadkiem i na to nie okazało się za późno ;)







A żeby wykorzystać od razu cały zapas dzianiny machnęłam za jednym zamachem wersje z krótkim i długim rękawem oraz krótkimi i długimi spodniami.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz