sobota, 17 października 2015

W tonacji szaro-niebieskiej…

Kolejna kanapa dostała nowe okrycie, właśnie w szarościach, błękitach i granatach.



Tym razem powstał nie tylko pokrowiec, ale dodatkowo wymienione zostały poduchy stanowiące siedzisko a w ramach oparcia uszyłam kilka nowych poduszek w dwóch rozmiarach.













Pokrowiec wzorowałam na starym, który niestety mocno zbiegł się w praniu, więc zadanie nie było łatwe. Natomiast wszystkie poduszki to już czysta przyjemność. Te, stanowiące siedzisko wypełnione są grubą 10 cm pianką tapicerską a w kwadratowych znajdują się wewnętrzne poszewki wypełnione kulką silikonową.







Całość uszyta została z tkaniny obiciowej przypominającej aksamit, a więc bardzo miłej w dotyku. Wszystkie elementy wykończyłam tradycyjnie, szytą wypustką z tej samej tkaniny. Wszystkie pokrowce, jak zwykle, mają wszyte kryte zamki błyskawiczne, dzięki czemu mogą być łatwo zdjęte do prania.

8 komentarzy:

  1. Dużo włożonej pracy! Gratuluje efektu i podziwiam :) pewnie masz mnóstwo satysfakcji patrząc teraz na taka ładna kanapę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A kanapa akurat nie moja, ale mam nadzieję, że właścicielce się podoba :)

      Usuń
  2. Suuuper! Rewelacyjny efekt :) Właśnie się zastanawiam co zrobić z moim skórzanym narożnikiem, starasznie już mi się znudził jego ciemny kolor ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W takim razie zachęcam do działania :)

      Usuń
  3. Czy sama uszyłaś ten pokrowiec? mam taką sama kanapę z ikea i mam już szczerze dosyć białego pokrowca :) zastanawiam się tylko ile może kosztować uszycie nowego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, tym się właśnie zajmuję. Po wszystkie inne szczegóły zapraszam do kontaktu poprzez formularz kontaktowy, zamieszczony powyżej.

      Usuń
  4. Pieknie! a pamiętasz może co to była za tkanina. Muszę obić tapicersko sofę i chętnie bym poprosiła tapicera o tę właśnie tkaninę. Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tkanina nazywa się Calice, ale niestety producenta nie pamiętam.

      Usuń