piątek, 20 marca 2015

Marcowe kotki…

A więc to już dziś! Wiosna, wiosna, wiosna!  Dziś pierwszy dzień astronomicznej wiosny a jutro kalendarzowej.

A jak wiosna to i czas na marcowe koty… te większe, śpiewające (choć dość przerażająco) i te całkiem malutkie np. na dziewczęcych bluzeczkach J



Zielona koty uwielbia wszystkie i te żywe i te pluszowe, więc bawełniana dzianinka w kotki zachwyciła ją od razu. Szybciutko machnęłam dla niej wiosenną bluzeczkę.



Górną część bluzeczkę skroiłam na podstawie wykroju z Burdy 2/2013 model 147, a dolna to część koła. Pod szyją bluzeczkę wykończyłam dzianiną ściągaczową, a rąbek obszyłam na overlocku ściegiem rolującym, który wg mnie idealnie sprawdza się przy elementach krojonych, jako części koła.






A na koniec mała przypominajka ;)




Chętnych a zapominalskich zapraszam tutaj.


3 komentarze:

  1. Super, cala bluzeczka robi wrażenie, kotki cudne, jest modnie i wygodnie , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, cala bluzeczka robi wrażenie, kotki cudne, jest modnie i wygodnie , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń