czwartek, 9 stycznia 2014

Ciuchy, ciuszki, fatałaszki…

Kiedy mija już gorączka świątecznych przygotowań i pojawia się chwila wytchnienia i refleksji obiecuję sobie (jak co roku), że za przygotowania do następnych Świąt wezmę się z odpowiednio dużym wyprzedzeniem i zrealizuję co najmniej 3 poniższe punkty:
  • ·        większość z prezentów, którymi obdaruję swoich bliskich będzie moimi (szytymi rzecz jasna) dziełami
  • ·        większość z ozdób, którymi ozdabiam choinkę również wyjdzie spod mojej maszyny
  • ·        uszyję całe mnóstwo innych świątecznych gadżetów, które wykorzystam do przystrojenia domu i stworzenia unikatowej świątecznej atmosfery
Niestety, jak wynika z mojego poprzedniego postu, do tej pory udaje mi się i to w stopniu zdecydowanie zbyt małym wykonać jedynie punkt pierwszy.

Mam nadzieję, że nikomu nie przyszło do głowy iż przyczyną tego stanu rzeczy jest moje lenistwo ;)
Oczywiście jest zupełnie odwrotnie i winić za to należy nadzwyczajną mnogość zleceń pojawiających się właśnie w okresie przedświątecznym, których cechą wspólną jest to, że muszą być gotowe koniecznie PRZED świętami.

W zeszłym (dopiero co minionym) roku była to między innymi nowa kolekcja ciuszków zaprojektowana przez moją przyjaciółkę z Atelieur PM. W jej skład wchodzą modele zarówno dla małych i średnich dziewczynek, jak i dla tych zupełnie dorosłych. Niektóre z nich, zaprojektowane początkowo jako dziecięce spotkały się z tak dużą aprobatą mam, że musiały powstać ich wersje dorosłe.
A oto krótki przegląd:

Dorosła bluzka kimonowa z dekoltem wykończonym paseczkiem w innym kolorze. Bluzka uszyta jest z miękkiej dzianiny w kolorze ecru z paseczkiem w kolorze bladego błękitu.




Dorosła bluzka asymetryczna, jedyna i niepowtarzalna, która może być noszona na kilka sposobów. Uszyta z nieco grubszej dzianiny w kolorze malinowym.





Dziecięca bluzka kimonowa z mankietami, uszyta z dzianiny w przepięknym fioletowym odcieniu.



Dziecięca bluzka kimonowa z mankietami i dekoltem typu „woda”, uszyta z dzianiny wiskozowej we wzór ludowy.





Dziecięce spodnie „haremki”, uszyte z mięciutkiej dzianiny w odcieniu gołębim.




Dziecięce spodnie z charakterystycznymi „dziobami”, które mogą spełniać również funkcję kieszeni.


I jeszcze dwie dorosłe spódnice suto marszczone, z rozcięciem (którego niestety nie widać na zdjęciu) w odcieniach intensywnego fioletu i chabru.


Wszystkie modele (i jeszcze wiele innych) można obejrzeć, pomacać, przymierzyć i oczywiście zamówić u mojej przyjaciółki z Atelieur PM, czyli tutaj.

A kiedy na 3 dni przed Świętami udało mi się zakończyć prace nad wszystkimi powyższymi ciuszkami i miałam chwilę, żeby wreszcie uszyć coś dla siebie zadzwoniła znajoma z zapytaniem, czy nie skróciłabym jej zasłon w nowo urządzonym domu, żeby na Święta było już pięknie. Cóż było robić spakowałam maszynę i kuferek z akcesoriami i pomknęłam na prace "w terenie". W końcu to przecież Święta... :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz