piątek, 4 października 2013

Satynowo-tiulowy zawrót głowy…

…czyli coś dla małych księżniczek.
Z moją przyjaciółką z Atelieur PM bawimy się nie tylko w wykańczanie dziecięcych pokoi. Od jakiegoś czasu bardzo spodobało się nam również projektowanie i szycie dziewczęcych ubranek (choć i o chłopcach myślimy intensywnie ;) ). Gwoli ścisłości ja jedynie wcielam w życie projekty mojej koleżanki.

Oto jakie cudeńka udało nam się wspólnie stworzyć.



Spódniczki uszyte są z satyny połączonej z bawełnianym płótnem (dolna warstwa) oraz suto marszczonym tiulem (warstwa wierzchnia); na górze ściągnięte są gumką. Modele różnią się pomiędzy sobą nie tylko gamą kolorystyczną, ale również długością warstwy tiulowej.

Zapraszam do pooglądania. Ja jestem nimi zauroczona.

 Srebrno-szara:








Srebrno-szara z ozdobnymi guzikami i kokardką:



Złoto-kremowa:










Złoto-miodowa z guzikami i kokardką:







Różowa z kratką, z podwójnym tiulem:








 Różowa z kratką, z podwójnym tiulem i ozdobnym guzikiem:




Różowa z kratką:








Różowo-różowa:









Różowa z paseczkami, z różowym tiulem i kokardką:



Różowa z paseczkami, z beżowym tiulem i ozdobnym guzikiem:



Jak widać "wariacji na temat" jest wiele i cały czas wymyślamy nowe. Gdyby ktoś z Was zapragnął zapoznać się z nimi bliżej a może nawet przygarnąć jedną dla swojej księżniczki to zapraszam tutaj, niebawem się pojawią...

2 komentarze:

  1. Śliczne! Szarości podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja już sama nie wiem, które podobają mi się najbardziej ;)

      Usuń