środa, 4 września 2013

„Uszyj Jasia”

Przeglądając różne szyciowe blogi kilka razy natknęłam się na opisy spotkań organizowanych w ramach charytatywnej akcji „Uszyj Jasia”.



W ramach tej akcji w różnych miastach szyjące dziewczyny skrzykują się i organizują spotkania podczas których szyją z materiałów własnych lub otrzymanych poszewki na poduszki, które następnie przekazywane są do potrzebujących ich placówek. Więcej o akcji można przeczytać na stronie

Kiedy dowiedziałam się, że w moim mieście również zostanie zorganizowane takie spotkanie od razu pomyślałam sobie o kilku pościelowych tkaninach, którymi obdarowała mnie (jak już nie raz zresztą) babcia mojego małżonka, a które to świetnie nadałyby się na tę okazję. Tak się niestety niefortunnie złożyło, że spotkanie zostało zorganizowane w okresie wakacyjnym i z racji wakacyjnych wyjazdów nie mogłam wziąć w nim udziału. Ale… kilka dni później okazało się, że równie dobrze można Jasie uszyć w domu i po prostu przesłać pod odpowiedni adres placówki, który ja otrzymałam od organizatorki spotkania w moim mieście.
I tak oto udało mi się wyprodukować 17 Jasi w rozmiarze 70 x 80 cm (taki akurat był potrzebny):






Dziś Jasie zostały pięknie zapakowane w zgrabną paczkę i wysłane do Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Nienadowej.

Bardzo dziękuję organizatorce spotkania (Agnieszce) za przekazanie wszelkich niezbędnych informacji i bardzo się cieszę, że mogłam przyłączyć się do akcji. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała taką okazję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz