wtorek, 11 czerwca 2013

Wąż kaligraf...

Tematem dzisiejszego odcinka jest bluza chłopięca szara, z aplikacją. Bluza została uszyta wg nieco przerobionego wykroju z Burdy – Moda dla dzieci nr 1/2009 model 742. Tkanina to dzianina Punto, której zakupiłam sporą ilość zanim jeszcze przekonałam się, jak bardzo się mechaci. Ale, jak to mówią "nic to" materiał jest, więc trzeba szyć i nie marudzić :) 



Przeróbki polegały na tym, że zdecydowanie bluzę wydłużyłam, zrezygnowałam z zapięcia na suwak, no i wykonałam w wersji chłopięcej. Ach… i oczywiście dodałam aplikację!

Inspiracją do aplikacji jest ulubiony wierszyk moich dzieciaków, czyli „Wąż Kaligraf” Jana Brzechwy.






I jeszcze parę fotek na modelu:



 Prawdę mówiąc dzieciaki mają dwa ulubione wierszyki tegoż autora. Drugim jest „Ciotka Danuta”, która robi na drutach, ale do tego wierszyka nie wykonałam jeszcze żadnej aplikacji. W zasadzie to, aby dobrze oddać ducha utworu powinien powstać ciuch wydziergany na drutach, ale od jakiegoś czasu nie mam już serca do dziergania. Przy szyciu zdecydowanie szybciej widać efekt końcowy, a ja odkąd posiadam dzieci zrobiłam się jakaś taka mniej cierpliwa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz