czwartek, 3 stycznia 2013

Nowy Rok, nowy blog


Witajcie,

Okazało się, że ja również dojrzałam do pisania bloga. Będzie on poświęcony temu co, jak uświadomiłam sobie jakiś czas temu, naprawdę lubię robić, czyli szyciu.
Odkąd pamiętam było to moje hobby a od pewnego czasu stało się moim zajęciem podstawowym, w pewnym stopniu zarobkowym.





Na początek, odrobina świątecznych wspomnień.

W te, dopiero co minione, Święta udało mi się zrealizować pomysł, który nachodził mnie przy okazji kilku poprzednich Gwiazdek, a mianowicie, żeby choć część prezentów dla najbliższych stanowiły moje własnoręcznie uszyte „dzieła”. Ostatnio bardzo spodobało mi się wykonywanie aplikacji, a szczególnie tych o tematyce dziecięcej.  I tak oto powstała kolekcja koszulek z aplikacjami dla mniejszych i większych pociech z mojej, szeroko rozumianej, rodziny. Dla każdego Malucha starałam się wybrać motyw związany z jego ulubioną bajką, zabawką lub zainteresowaniami w ogóle.

Najłatwiej poszło z dziewczynkami, gdyż one jak wszystkie kobiety uwielbiają kwiaty:








oraz słodkie zwierzątka domowe:





I wreszcie coś dla chłopców, czyli tematyka zwierząt prehistorycznych:




Na koniec jeszcze ekologiczne, gdyż wielorazowe i wielofunkcyjne opakowania na prezenty:


 Ach, zapomniałam jeszcze o poduszce uszytej na specjalne zamówienie Mikołaja:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz